Search This Blog

Saturday, August 1, 2009

Are you Eco-Friendly?

W dzisiejszym poście chciałam poruszyć bardzo istotną dla mnie kwestie, która tym razem nie jest z modą związana (a może też...?). Mianowicie chodzi o kwestie plastikowych torebek, którymi jesteśmy codziennie zasypywani w sklepach, a w szczególności w hipermarketach. Aby wyprodukować takie małe reklamówki zużywane są tony plastiku, który nie jest przyjazny środowisku. Ten problem może być łatwo rozwiązany. Musimy tylko wyrobić sobie nawyk zabierania z domu materiałowych, lekkich i bardzo wygodnych eco torebek. Nie dość, że świetnie pomieszczą codzienne zakupy to również wyeliminują nadmiar plastikowych reklamówek. Ja już się do tego przyzwyczaiłam. Oprócz podstawowej torby, mam zawsze przy sobie materiałową torbę, która nie dość, że jest przyjazna środowisku, to jeszcze spełnia w 100% moje wymagania estetyczne i wyraża moją miłość do Krakowa:) Ps. Inne szafiarki też popierają ECO.

ENGLISH: Plastic bags damage our environment. That's why I always take cloth bag for my groceries apeart from my basic bag. First of all it is environment-friendly, secondly it satisfies my aesthetic requirements and thirdly it shows my love to Cracow:)



fot. Magdalena


dress , bag- vintage
eco bag - Cracow Market Square
shoes - Catwalk

No comments:

Post a Comment